woensdag 30 maart 2011

Reclame

Ooit heb ik Google toestemming gegeven om twee eenvoudige advertenties op mijn blog te zetten. Ze hebben er mij zelfs al een keer 30 Euro voor uitbetaald. Toch ben ik elke keer weer verbaasd over de inhoud van de advertenties. De tekst heeft ontegenzeggelijk iets te maken met de inhoud van mijn blog, maar niet met mijn persoon. Dat ligt aan de logica van de computer. Als ik schrijf dat ik de auto heb weggedaan en nu blij ben met mijn mobiliteit per openbaar vervoer, word ik door de computers van autofabrikanten ontdekt als target. Lieve lezers, als u nu denkt dat ik gek ben van al die automerken die zich aanbieden op mijn blog, dat ik helemaal autogek ben, dan is dat een misvatting en symptomatisch voor de groeiende misverstanden in de wereld van de informatie.
Kijk even het filmpje dat China lanceerde om het publiek te waarschuwen voor de gevaren voor de weggebruikers. Een compilatie over het gevaarlijkste kruispunt ter wereld. Niet voor gevoelige zielen en kinderen.
Ik krijg er waarschijnlijk nog meer autoadvertenties bij.
http://www.youtube.com/watch?v=mZA_gUTwImI&feature=player_embedded&oref=http%3A%2F%2Fs.ytimg.com%2Fyt%2Fswfbin%2Fcps-vfl0D2zff.swf&has_verified=1&oref=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fverify_age%3Fnext_url%3Dhttp%253A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%253Fv%253DmZA_gUTwImI%2526feature%253Dplayer_embedded
Kopieer bovenstaande regels in de adresbalk van uw browser.

Geen opmerkingen: